
این روزها که میگذردهر روز،احســــاس می کنمکه کسـی در باد مــــرا صـدا میزنــــداحساس می کـــــنم که مرا،از عمــــق جــــــــــــاده های دوریـک آشنـــای غریب صــدا میکـــــند...اینجا می نویسم از کآر ها و برنامه هآیم.از روزهای خوب و شیرین و گذرای زندگی ام....
ادامه مطلب
این روزها که میگذردهر روز،احســــاس می کنمکه کسـی در باد مــــرا صـدا میزنــــداحساس می کـــــنم که مرا،از عمــــق جــــــــــــاده های دوریـک آشنـــای غریب صــدا میکـــــند...اینجا می نویسم از کآر ها و برنامه هآیم.از روزهای خوب و شیرین و گذرای زندگی ام....
ادامه مطلب
xa0بهداد بابا داره یازده ماهش میشه ...
ادامه مطلب