

این روزها که میگذرد
هر روز،احســــاس می کنم
که کسـی در باد مــــرا صـدا میزنــــد
احساس می کـــــنم که مرا،
از عمــــق جــــــــــــاده های دور
یـک آشنـــای غریب صــدا میکـــــند
...
اینجا می نویسم از کآر ها و برنامه هآیم.
از روزهای خوب و شیرین و گذرای زندگی ام.
روزنوشته...
ما را در سایت روزنوشته دنبال میکنید
برچسب: بیمار,خنده,توام,بیشتر,بخند, نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 0:13