
این روزها که میگذردهر روز،احســــاس می کنمکه کسـی در باد مــــرا صـدا میزنــــداحساس می کـــــنم که مرا،از عمــــق جــــــــــــاده های دوریـک آشنـــای غریب صــدا میکـــــند...اینجا می نویسم از کآر ها و برنامه هآیم.از روزهای خوب و شیرین و گذرای زندگی ام....
ادامه مطلب