
چند روزی بود حال بهداد خوب نبود.بخاطر تعطیلی پنجشنبه و جمعه نتونسته بودم ببرمش دکتر.دیروز بالاخره رفتیم دکتر.خداروشکر از دیروز خیلی بهتر شده....
ادامه مطلب
xa0بهداد بابا داره یازده ماهش میشه ...
ادامه مطلب
چه شیرین بودروزی که خدا تو را از بین فرشته ها انتخاب کردوچه شیرین تر شد زندگیمان زمانی که تو را در آغوش کشیدیممنت بر سر تقویم گذاشتی وسال 94 را سرافراز کردیتابستان راخجالت زده ومرداد راسربلندوعدد19مرداد راتا ابدشرمنده خودکردیروز تولدت باشکوهترین روز هستی است روزی که آفریدگار تو را به ماهدیه داد. xa0 دیروز ساعت 13:45 یکسالگی آقا بهداد بود.تولدت مبارک پسرم.)ببخش پسرم بخاطر اتفاقاتی که افتاده نتونستم واست جشن تولد بگیرم ....
ادامه مطلب