دومین سال تولد بهداد هم گذشت.با اینکه مرداد اوایلش روزای سخت و بدی بود ولی خدارو شاکرم بهترین داده اش رو حفظ کرد.خدایا شکرت که بهداد ب این خوبی داریم....